Tussenstand!

Hi allemaal!

Het is een tijdje stil geweest rondom mijn belevenissen, maar dat komt omdat ik zo onwijs veel leuke dingen doe en meemaak, en weinig tijd heb om te schrijven! I'm sorry

Om te beginnen heb ik het onwijs naar mijn zin bij mijn gastgezin (waar ik helaas aankomende vrijdag alweer weg ga)! Het is een super leuk gezin en voel me er echt thuis! We hebben 2 super weken gehad in Surfers Paradise en de normale weken zijn gevuld met een hoop leuke activiteiten! Ik geniet er volop van!

Mijn vrije uurtjes besteed ik op allerlei verschillende manieren; chillen op het strand, shoppen, ronddwalen in de city, lunchen met vriendinnen of een tour oid. Afgelopen weekend ben ik een dagje naar de Australian Open geweest. Wat onwijs gaaf was dat! Vandaag heb ik 'State Libary of Victoria' bezocht en ook dat was zo mooi om te zien. Ik doe zo onwijs veel leuke dingen dat het veel te lang wordt om allemaal te benoemen.... Ik ben echt van Melbourne gaan houden!

Op 29 januari ga ik weer lekker verder met reizen!! Heel erg veel zin in! Ik zal vanaf Melbourne naar Adeleide gaan en vanuit daar via de Alice Springs naar Darwin! Heel erg veel zin om weer verder te gaan reizen!

Tjuuuus hoop dat het in Nederland net zo leuk is als hier!!

XXX

Reacties

Reacties

sito

He wat fijn dat het je zo leuk afgaat. Snap helemaal dat je verliefd kan worden op zo veel moois. Foto's en nog meer Foto's. In ieder geval heb je een super toffe herinnering, die niemand je kan afnemen.
Kus en tot gauw.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active