Back to basic!

Hallooooootjes op de gezellige maandagochtend!

Aanstaande vrijdag ga ik het prachtige Melbourne verlaten en weer lekker door met reizen. Een onwijs dubbel gevoel; ik heb zo'n onwijs toffe tijd gehad in Melbourne en vind deze stad zo te gek dat ik eigenlijk helemaal niet weg wil hier.. maar aan de andere kant heb ik onwijs veel zin om weer nieuwe dingen te gaan doen en een ander deel van Australie te ontdekken!

Vrijdagochtend zal ik rond 6.00u 's ochtends vertrekken met een 10-daagse tour! We beginnen met roadtrippen van Melbourne naar Adeleide. Hier zullen we de bekende Great Ocean Road gaan zien en in Adeleide staat een citytrip en een wijnproeverij op de planning! Vanuit Adeleide zullen we ons door het binnenland (middle of nowhere) richting The Alice Springs gaan begeven.

Ik ben zo benieuwd naar de komende week! Het is totaal iets anders dan de oostkust... Dit is woestijn met historie, natuurparken en hiken.. je hebt verder er eigenlijk niks, slaapt buiten op een matje onder de sterrenhemel en we reizen deels op kamelen.. Ook zal ik niet bereikbaar zijn (ook wel eens fijn haha). Vanuit Alice Springs ga ik door naar Darwin!

Morgen is het hier Australia Day, vergelijkbaar met koningsdag, dus dat wordt een gezellig feestje op het strand! Ook de Australian Open is nog in volle gang dus daar ga ik ook nog even heen komende week en verder moet ik al mijn spullen klaar maken voor vertrek.... Lekkere volle week nog even goed genieten van Melbourne!!

Tjuuuuuuuus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active