Changed my travel plans

Hi all,

Ik wil jullie graag laten weten dat ik mijn plannen gewijzigd heb. Het idee was om 6 maanden te reizen door Australië, 1,5 door Nieuw-Zeeland en 2 weken Bali (totaal 8 maanden).


Een van de 100000 redenen dat ik op reis ben gegaan was nadenken over mijn toekomst (klinkt drastischer dan het is hoor haha no worries). Wil ik nog een hbo-studie gaan doen? Zo ja, wat wil ik dan studeren? En in welke stad? Of neem ik genoegen met mijn mbo diploma met de wetenschap dat ik beter kan en ga ik gokken op een gelukje dat ik een leuke baan vind waar goede doorgroeimogelijkheden zijn.
Ik realiseer me hier dat ik eigenlijk toch wel graag mijn hbo wil gaan beginnen in september 2016. Alle studies die me aanspreken zijn studies met een decentrale selectie. Dit wil zeggen dat ik vanaf 1 maart beschikbaar moet zijn voor verschillende testrondes.

Na veel wikken en wegen heb ik met een dubbel gevoel besloten om mijn tijd in Australië in te korten en Nieuw-Zeeland te skippen.. Ik wil graag een hbo-studie doen die me aanspreekt, en niet 'om maar een papiertje' te hebben. Als ik met die instelling aan een random studie ga beginnen, gaat het sowieso niet goed komen.

In Australië kan ik alles doen wat ik wilde doen en de route die ik in m'n hoofd had blijft ook ongewijzigd. Alleen in een iets sneller tempo, achja, als dat het ergste is... En gelukkig heb ik ook genoeg tijd om naar Bali en Gili te gaan met mama! Happy me!

Uiteraard vind ik het heel erg jammer dat ik Nieuw-Zeeland ga skippen maar zonder twijfel ga ik in de toekomst terug om dat waanzinnige land ook te zien!! Ik had me ingesteld op een langere, en nog waanzinnigere reis maar ik ben al onwijs blij en dankbaar dat ik überhaupt op reis ben en zo'n bijzondere reis kan maken! Ik denk dat dit de beste keuze is. Ik ga de komende 7 weken nog heel erg genieten van leuke en mooie dingen in Australië, want het is hier écht fantastisch! Gelukkig komt mama over 5 weken naar Bali de laatste 2 weken van mijn reis om samen te genieten van Bali en Gili!! Gelukkig nog heel veel moois om naar uit te kijken dus!

Op 28-2-2016 begint mijn reis naar huis en op 29-2-2016 ben ik weer terug in het koude Nederland!

See ya xx

Reacties

Reacties

Wendy

Wat een ontzettend verstandig en volwassen besluit ;-). Jammer van Nieuw-Zeeland, maar van een leuke studie kun je de rest van je leven plezier hebben. Nieuw-Zeeland loopt ook niet weg! Veel plezier de laatste weken!!!

sito

Wijs besluit, goed onderbouwd en wel overwogen. Ga je goed doen. Op zeker. Idd jammer van Nieuw Zeland, aan de andere kant, goede reden om terug te gaan. Idd No Worries, komt goed. Geniet nog van de mooie weken die je nog hebt en met klapppperrrrrrr op de vuurpijl, lekker met mams 2 weekjes. Heerlijk. Enjoy!! :) Tot gauw dan.

Tristan

Mooi overwogen beslissing. Is denk wel een van de belangrijkste en sterkste eigenschappen die men kan hebben. Maar zo te horen heel veel leuke en boeiende dingen om naar uit (en op terug) te kijken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active