Live your dreams and be happy!

Melbourne, ook wel de stad die bekend staat om haar donuts, is echt waanzinnig!!! De stad is zo onwijs mooi!! Helemaal verliefd!
Waar je in de big city tussen alle oude, maar oh zo mooie gebouwen rondloopt, is de stad toch op en top modern! Qua vervoer, tussen alle gebouwen ook hele mooie nieuwe gebouwen en heel veel leuke bezienswaardigheden over zowel het heden als het verleden. Ook zie je op verschillende plekken veel kunst. Vooral graffity is hier erg populair! Er zijn hier bepaalde straten waar het legaal is om je creativiteit in de vorm van graffity te uiten en verder zie je het nergens. Heel erg gaaf! Voor ieder wat wils dus!

Ik woon in het gedeelte Brighton. Brighton Beach staat bekend om haar kleurrijke strandhuisjes, dit strand is 10 minuten lopen voor mij. Een onwijs gezellige sfeer hangt er!! Ook zit ik centraal qua winkelcentra en de big city is ongeveer 20 minuten met de trein. Prima te doen dus!!

Het werk is echt super: ik ben in een heel lief gezin terecht gekomen! 4 lieve kids en 2 lieve ouders! Voel me er echt thuis! Het is wel hard werken: 6 dagen per week om 6.00u 's ochtends beginnen.. Maargoed, dat overleven we wel. Meestal werk ik van 6.00-9.00 en dan van 16.00-20.00. Overdag en 's avonds heb ik tijd voor mezelf om de stad te verkennen (of te shoppen). Op zondag is mijn vrije dag!

Een groot deel van mijn vrije tijd besteed ik met vriendinnen die ik aan de oostkust heb leren kennen! Onwijs leuk om ook aan de andere kant van de wereld veel vrienden/vriendinnen te hebben..!!

Morgen ga ik met het gezin 2 weken op vakantie naar Surfers Paradise!! Ik wil jullie via deze weg allemaal hele fijne kerstdagen en een prettige jaarwisseling wensen! Maak van 2016 een goed, gezond en liefdevol jaar vol onvergetelijke ervaringen..;
LIVE YOUR DREAMS AND BE HAPPY!

Reacties

Reacties

Danielle

He Femke, onwijs gaaf om zo af en toe wat van je te horen. Geniet ervan! Hele fijne dagen en alvast alle goeds voor het nieuwe jaar. xxx

Sacha

Lieve Fem, wat een leuk verhaal weer!! Ik wens je een hele gezellige vakantie met je familie en we spreken mekaar vast gauw weer! Hou van je!! Mama xxx

Bernard

Leuk verhaal,unieke ervaring

Rebecca

He Fem fijne feestdagen en geniet van je vakantie !!

Joost

Lieve Femmie
Kerst en Oud en Nieuw op t strand lijken me een unieke ervaring! En ondertussen op de lieve kindjes passen...
Fijn dat t zo loopt allemaal! Enjoy to the max!!!!

Erik

Wat geweldig dat je droom ook in het eggie een droom is!

Een gaaf oudjaar " on the Beach" en een fantastisch 2016!

Margriet

Hoi rem , alweer terug van vakantie en in "normaal" ritme . Of nog lekker aan het surfen.
Morgen met Sacha mee naar de Grevelingen . Windkracht 5 maar na 10 droog, zegt het weerbericht brrrr.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active