Werk!

Hallooootjes allemaal,

Ik ben weer lekker aan het stuntelen. Mijn planning is namelijk voor de 1000ste keer gewijzigd en dat is meteen ook het mooiste van reizen; niks staat vast, niks moet en alles mag/kan. Voordat ik naar Australië vertrok, was het idee om tussentijds op een boerderij te gaan werken om geld bij te verdienen. DIt is hier de makkelijkste reden om (veel) geld te verdienen. Maarja, farmwork... Niet echt het leukste wat er bestaat en ik had er ook niet echt veel zin in. Dus ik besloot op onderzoek te gaan naar andere mogelijkheden! En... het is gelukt! Ik werk nu sinds afgelopen donderdag als Au Pair in een gezin in Melbourne!

Afgelopen donderdag ochtend (03-12-2015) ben ik aangekomen bij het gezin en super lief opgevangen! Het is een gezin bestaande uit een papa, mama,2 meisjes, 2 jongens en een puppie. Het is een onwijs warm gezin en voel me hier echt thuis! Ook is het super leuk om te zien hoe ze hier leven. Aan de oostkust ben ik namelijk geen enkel australisch persoon tegen gekomen dus wat cultuur kan geen kwaad haha! Ik woon voor de komende 6 weken hier bij het gezin en heb een eigen kamer! Vanaf 21 januari 2016 ga ik weer lekker verder reizen!


En Melbourne... Tja. Na 5 dagen al verliefd op deze prachtige stad! Wie wil hier nou niet wonen?

Ik ben heel benieuwd naar alles en zal jullie op de hoogte houden!!

Korte blog doeiiiiiii

Reacties

Reacties

Anna

Oooh Femmie, zo tof! Heb je er al kort over gesproken. Lekker om even geld bij te verdienen en een hele toffe ervaring op te doen als au pair. Geniet er van en succes met 4 kids!!

Erik

Heel ander werk maar wel leuk om zo de echte Aussies te leren kennen. Fijne tijd bij die familie, laat maar een goeie indruk achter voor je opvolgers.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active