Next chapter!

Hallootjes! Daar ben ik weeeeer!

De afgelopen week heb ik eigenlijk niet veel bijzonders gedaan na alle toffe activiteiten van vorig weekend! Maandag helaas afscheid genomen van Tessel, Manon en Lauren waar ik de eerste 3 weken veel mee opgetrokken ben! Maar gelukkig weer nieuwe, leuke mensen leren kennen waar ik deze week gezellig mee gechilled heb.Lekker in de zon gelegen, door Cairns gewandeld en m'n reisschema voor november en december een beetje vormgegeven, gebarbecued in het park en opstap geweest!
Gister, zaterdag 14-11-2015 heb ik Cairns verlaten en ga ik beginnen aan de oostkust! Ik heb er super veel zin in, want er staan onwijs veel leuke dingen op de planning!!! Een 3-daagse tour door Magnatic Island, daarna een Sailingtrip bij de Whitesunday Islands en een 3-daagse trip op Fraser Island. De namen zeggen jullie waarschijnlijk niks, maar dat maakt niet uit haha. Jullie zien de plaatjes vanzelf op facebook verschijnen! Verder stop ik nog op andere, kleinere plaatsjes zoals Surfers Paradise, Noosa, 1770, Byron Bay en Yamba maar daar heb ik niet zulke bizarre trips geboekt! Daar kan ik per dag lekker kijken wat ik wil doen! Een aantal van deze plaatsen schijnen hele goede surfspots te zijn dus ik hoop nog een aantal keer lekker te kunnen gaan surfen! Over de oostkust zal ik ongeveer 5 weken doen!
Ik ben heel benieuwd naar de komende weken! Ik zal proberen om jullie weer op de hoogte te houden!
Tot de volgende keer!
Liefs Femke
Tip: zoek op google afbeeldingen Whitesundays

Reacties

Reacties

Sacha

Gaaf hoor Femmie! Geniet er maar lekker van!! Love U xxx

Marit

Mooi hoor Fem heerlijk om zon lekker te reizen en nieuwe ervaringen op te doen. Geniet! ????

Marit

Die vraagtekens was een emoji

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active