Cairns!

Op zondagochtend1 november vloog ikom 6.15van Sydney naar Cairns. Het begin van een nieuw avontuur!

Om 8.15lokale tijd kwam ik daar aan. Ik had afgesproken met Nicolette, die al een week in Cairns zat dus een gezellige dag stond ons te wachten! We hebben lekker door de stad gewandeld en bijgekletst!
Afgelopen week heb ik veel gezeur gehad met mijn Credit Card en betaalpas. Beiden waren onbruikbaar en dit heeft bij mij voor de nodige onrust gezorgd en op die momenten voelde ik me rot. Dat is nu allemaal opgelost en nu voel ik me weer helemaal top!
De week in Cairns heb ik doorgebracht met 4 vriendinnen die ik onder andere van het surfcamp ken. In Cairns hebben we nog een ander leuk engels meisje ontmoet waar we ook veel mee optrokken! We hebben samen gebarbequed in het park, gechilled en excursies gedaan! Oja en natuurlijk in de zon gelegen en bijbruinen haha.
Qua excursies was deze week SUPERDUPER (haha)! Op donderdag ben ik gaan skydiven met Lauren. We sprongen op 15.000 feet hoog uit een vliegtuig, gelukkig wel een duosprong met een instructeur! Dit is een typisch geval van "once in a lifetime maar het was awesome!!" Op zaterdag heb ik de 'Uncle Brians Tour' gedaan! Indrukwekkend en onbeschrijfelijk mooi! Verschillende regenwouden, een aantal watervallen en gezwommen in een vulkaan! Een dag om nooit te vergeten! En last but not least: snorkelen in Great Barrier Reef! Het grootste rif van de wereld. Het was écht waanzinnig! Alle mooie vissen, een zeeschildpad en allerlei verschillende vormen van prachtig rif in blauw water. De foto's op facebook zijn slechts een impressie van wat ik heb gezien en nog niet half zo mooi als dat het in werkelijkheid was!