Eerste blogje vanuit Australië!

Hier is ie dan.. Mijn eerste blogje vanuit Australië!!

Wát een reis, wát een eerste week...
Goed, beginnen bij het begin: maandag 19 oktober begon mijn reis dan eindelijk! Op Schiphol heb ik al mijn mede-reizigers ontmoet en een gids van Travel Active. Samen zouden wij de heenreis, de stopover in Singapore + de eerste week in Sydney doorbrengen. Hierna kwam natuurlijk het afscheid nemen... Dit vond ik even lastig maar eenmaal door de douane ging het wel weer goed!

Om 15.20 stapte in het vliegtuig richting Australië! Na een korte tussenstop in Dubai (23.59-4.00u) vertrokken we richting Singapore. Hier had ik een tussenstop van anderhalve dag. Na lang vliegen stapte ik moe uit het vliegtuig. Gelukkig was alles goed geregeld en konden we snel naar het hotel dat door de organisatie geboekt was. Lekker uitrusten en wandelen door de stad! De volgende dag volgde een leuke citytrip door Singapore! Wat een mooie en inspirerende stad! Onwijs genoten van de haven (Marina Bay), "China town", "Indian market" en the Botanic Gardens!

Uiteindelijk zijn we na een korte pitstop weer vertrokken uit Singapore, op naar Sydney!! Ook hier stond op de airport weer iemand klaar die ons opving en begeleidde naar het hostel waar we de eerste dagen zouden verblijven. Erg goed geregeld! Met een flinke jetlag stonden er allerlei dingen op het programma de eerste dag; bankrekening openen, registreren in het Australische systeem etc, etc. Eigenlijk zijn we de eerste 2 dagen bezig geweest met dingen regelen en informatie bij elkaar verzamelen! Gelukkig aan het eind van de 2e dag een korte wandeling door de stad! Operahouse, The Harbour Bridge en nog veel meer mooie dingen gespot. In een woord: WAUW! Vandaag ben ik met Fenna naar Blue Mountains geweest, een natuurpark nabij Sydney. Wat een prachtige ervaring was het! De natuur, de verschillende uitzichten en ga zo maar door! Daarna zijn we in Bondi beach een drankje gaan doen om de dag af te sluiten!

Komende week ga ik met 6 anderen van de groep een surfcamp doen, iets ten zuiden van Sydney. Onwijs veel zin in!!!!

Wil je graag op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogs? Laat dan rechts naast deze blog je mailadres achter, dan ontvang je een mailtje wanneer ik mijn blog bijwerk!

Tot de volgende keer!
Liefs Femke

Reacties

Reacties

Erik

Klinkt echt gaaf net als de foto's ook laten zien.
Enjoy!

Anna

Gaaf dat je al meteen gaat surfen, Fem. Dat is zo cool!!!! Enjoy!!!

Nova

Omg ben verliefd

Okki

Klinkt gaaf Fem! En dat is nog maar het begin... :D Genieten daar! Dikke kus xxxx

Sacha

Klinkt ècht heel gaaf, Femmie!!! Heel veel plezier komende week!
Ik vond het heel fijn om ff te "facetimen" vanmiddag xx

Sacha

Dikke kus!! ????????

Wendy

Leuk om je zo te volgen. Veel plezier!

Anita Haak

Geniet ervan en maak zeker veel plezier!

sito

Geniet met grote G

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active