The final countdown....!!

Hola lieve vrienden, familie, kennissen en anderen,

Leuk dat je leest! Via deze blog wil ik jullie op de hoogte (proberen te) houden van mijn avonturen en belevenissen aan de andere kant van de wereld! Ik hoop iedere week een berichtje te posten.

De herfst breekt langzaam aan en dat betekent voor mij tijd om te gaan! Over iets minder dan twee weken is het dan eindelijk zo ver... Mijn grote reis gaat beginnen!

Maandag 19 oktober om 15.20 vlieg ik vanaf Schiphol naar Dubai voor een korte tussenstop van ongeveer 4 uur. Daarna vlieg ik door naar Singapore, waar ik 1,5 dag zal verblijven! Even een korte citytrip voordat het allemaal echt gaat beginnen!

Op donderdag 22 oktober kom ik dan, na ongeveer 30 uur vliegen, ein-de-lijk aan in de wereldstad Sydney!! Hier zal ik een weekje verblijven om de stad te verkennen en een aantal dingen te regelen zoals eenAustralisch telefoonnummer, een Australische bankrekening, nieuw burgerservicenummer etc.De eerste trip is al gepland; namelijk een excursie naar Blue Mountains! Exited!!!

Kortom, genoeg om een weekje mee te vullen!!!


Komend weekend vier ik mijn verjaardag en tegelijkertijd mijn afscheidsfeestje en daarna nog lekker een weekje chillen in het herfstige Nederland! Ik vind het allemaal onwijs spannend, maar heb super veel zin in dit avontuur!!!! Ik zal proberen om regelmatig een berichtje op mijn blog te posten. Verder zal ik veel proberen te delen via facebook en instagram (@femkebogaardt). Follow me!

Mocht je nog tips/tricks, must see/must do of iets anders met me willen delen, let me know!!

Liefs,

Femke

Reacties

Reacties

Wendy

Alvast gefeliciteerd en heel veel plezier!

Sacha

Gaaf hoor Fem!! ????

Iris

Ah zo leuk Fem!! Laat ons maar veel mooie en leuke verhalen lezen de komende tijd! Topperdje xxx

Erik

Reuze benieuwd, ga je op de voet volgen. Heel veel plezier alvast!! X

Mirjam

Zal je zeker volgen...

Ca & Frank

Super Fem!
Je gaat een mooie tijd tegemoet en we zullen aan je denken en je volgen,
Liefs Frank & Ca

Erik

Nog een nachtje, dan is het zover. Ondanks alle voorbereiding ga je toch naar het verre onbekende.
ik heb heel veel bewondering en respect voor je, je gaat dat doen waar vele alleen maar (soms hun leven lang) van dromen. Heel veel geluk en plezier, dat het echt een droom mag zijn!

cristina

wouw! wat gaaf!!! veel plezier Femke!!!

Ria Verschuren

Femke, geniet ervan en veel plezier op dez eed reis.

Astrid van Hagen

Geniet ervan Femke. Ik wens je een super gave leerzame tijd toe down under!

Nens

Lieve Fem, Daar ga je meid ! Laat alles los en geniet ! Ik
Lees hier graag over je leven daar. Herinneringen sparen die niemand je meer af kan nemen. Heel veel plezier lieve stoere kanjer ! Dikke kus ???? Nens

Margriet

Effe afzien zo lang in het vliegtuig , maar heel veel plezier en genieten . Over 2 weken ga ik Bali alvast voor je verkennen.

Lasse

Heel veel plezier Fem!!!! Ps: ga surfen het is daar zoooooo mooi!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active