Joehoeee daar ben ik weer!

Het duurde iets langer dan gepland maar dat komt door alle toffe dingen die ik doe en meemaak! Daar ga ik jullie alles over vertellen!

Goed.. Waar te beginnen?

Magnatic Island: wat was het gaaf! Hier heb ik een 'wildlife tour' gedaan, waar ik onder andere de koala en een slang vast mocht houden, ook andere dieren zoals schildpadden, een krokodil en papegaaien! Tijdens deze tour heb ik een aantal engelse meisjes leren kennen waar ik de volgende dag een roze barbie-auto mee gehuurd heb om over het eiland te touren en te chillen! Natuurlijk ook genoten van de mooie natuur; een wandeltocht van maarliefst 5,5 uur in de brandende zon (37 graden). Het was een feestje haha. Maar het was het waard want het was echt super mooi om alles te zien!

Daarna de volgende grote stop: Whitsundays! Dit was echt echt echt top!! Eerst heb ik 3 dagen in de kustplaats Airlie Beach doorgebracht met onder andere 4 Nederlandse jongens die ik in Cairns al had ontmoet. Super gezellig! Verder weer veel nieuwe mensen leren kennen!! Daarna begon eindelijk de sailingtour.. We waren met een groep van 25 personen op een zeilboot en we voeren op de eerste dag naar een plek om te snorkelen. Tof om weer een ander deel van Great Barrier Reef te zien! Weer veel verschillende, mooie vissen! Daarna zijn we doorgevaren naar de ankerplaats om de nacht door te brengen! De volgende dag ging de wekker om 5.00u om vervolgens door te varen naar Whitheaven Beach. Dat was oprecht het mooiste strand dat ik in mijn leven gezien heb tot nu toe! Holy shit! Verder nog op 2 plaatsten gesnorkeld en daarna naar de 2e slaapplaats gevaren om vervolgens weer een avond te chillen met iedereen en de volgende dag gingen we helaas alweer terug naar de haven... Wat een ervaring zeg! Dolfijnen die springen langs de boot, grote zeeschildpadden die lekker ronddobberen en ga zo maar door.. De foto's komen op facebook!

En dan de laatste grote trip; Fraser Island! Ook deze trip was weer heel bijzonder! Fraser Island is het grootste zandeiland van de wereld. De enige manier om er rond te touren is met 4X4WD landrovers! De groep was verdeeld over 4 auto's, en we sliepen in tenten. Even back to basic haha! Helaas mocht ik zelf vanwege de wet niet rijden omdat ik geen 21 ben, dat was wel even een baalmomentje.. Maar ik heb genoten van de trip! Tijdens het rijden maakten we verschillende stops bij bijvoorbeeld een mooi meer, een creek of om te sandboarden! Echt super gaaf. Vooral Lake McKenzie was echt bizar mooi!Foto's verschijnen weer op facebook!

Ajuparapluuuuu

Reacties

Reacties

Erik

In een woord: GEWELDIG!!
Hier ook prachtig weer.... blijf nog maar ff daar. :-D

Sito

Om jaloers op te worden. Geniet met hele grote G.
lieve groet uit winderig Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active